Saturday, December 4, 2010

Randomly ME

Assalamualaikum andddddddddddddddd
heeeeeloooooooooooooooooooooooo peeeeeeeeeeeeeeeeeeeps!!!!

HAHA, ok now that tagline is getting old, I think I wanna get something new. Till then, silalah berpuas hati with that yea? :P

Anyway, I'm feeling very BORED at the moment (padahal tengah jaga kedai dan malas buat kerja), so I think of writing something in my blog.

So, without any planning whatsoever, I'm gonna write 50 random things about ME.
HAHA

So lets begin

1- Nama diberi Khairul Azuan Bin Zulkifli (Tak paham kenapa org still pggil wan)
2- Lahir pada 14 August 1990 at 10.02 a.m (Yeah, I'm a morning guy)
3- I am 182 cm short. HAHA
4- I am the youngest of of 4 (FOUR) siblings.
5- My eldest brother's name is Saiful Nizam
6- My second brother's name is Shahrul Hisham
7- My sister's name is Intan Juliana
8- I love animals.
9- I love cooking and everything about food
10- I play, enjoy and will sacrifice myself for rugby and futsal.
11- Snooker is what I do to pass my time
12- I have a great passion for photography.
13- I love my friends.
14- I love my future girlfriend/wife.( whoever it is)
15- I don't believe in love at first sight
16- Not many can do the things I do, and I can't do the things some people do.
17- I believe in equality and fairness
18- My feelings are mine to keep
19- I have Liverpool blood! Hou yeh!
20- It takes time for me to decide on something, but when I do, I stick with that decision
21- I don't take life as a bed of roses
22- I am currently studying at UKM
23- I want to achieve the best.
24- When I love someone, I'm willing to die for them.
25- Islam is my wonderful religion :)
26- I have lots of female friends but I am not a playboy.
27- Hou Yeh is my favourite word! haha
28- Saya tak gedik okeh? haha
29- Boyce Avenue!
30- I prefer the Acoustic Guitar
31- I have no bakat in singing. HAHA
32- My idols are Nabi Muhammad, Steven Gerrard, Wesley Sneijder, Xavi Hernandez
33- Tadika Tabina Tiny Tots (1999-2002)
35- SRK Tambun (1997-1998)
36- SMK Anderson Ipoh (2003 -2006)
37- SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad Kuantan (2007)
38- Kem PLKN Pinggiran Pelangi Muadzam Shah
39- Kolej Matrikulasi Melaka (2008)
40- Kolej Matrikulasi Perak (2009)
41- Universiti Kebangsaan Malaysia (2010-current)
42- I love to sleep, ALOT
43- I tend to skip morning classes
44- I like someone for their personality, not from their looks or wealth.
45- I like girls who are quiet but can talk with people whom they are close with.
46- I like short girls >.<
47- I prefer cuteness, not beauty or hotness.
48- I HATE people who treat promises as if they have no value.
49- I am punctual, depending on my mood.
50- I am waiting for her until she's ready. :)


OKay peeps!!! That's all about me for today, till next time, toodles!!

24 comments:

  1. hoho, terbatuk batuk eden baca.
    good luck with her.
    hahaha
    :P

    ReplyDelete
  2. "yeah i'm a morning guy"
    memanglah janggal giler bila baceee
    hahahahaha
    =P

    ReplyDelete
  3. hahahahaha
    lama tak nampak nama ni..
    sah2 budak ukm....
    yg mengharap wifi/cable ukm utk online...
    hahahahaha

    ReplyDelete
  4. oh memanglah tak boleh belah!!!!!
    tangkap dalam wooooo.....
    hahahahaha
    sume post kau aku da cmmnt...bacela banyak banyak
    huahuahua

    ReplyDelete
  5. hahahha
    tapi ape yg aku nyatakan itu hakikat kan?
    hahaha

    ReplyDelete
  6. yang mana hakikat??
    yang kau lahir pagi tu yelah...tapi kalau
    morning guy=kau selalu bangun pagi.........poddaahh!!!!
    hahahahaha

    ReplyDelete
  7. hahaha...
    aku da mcm kenal je kau ni sape.....

    ReplyDelete
  8. iyo iyo la kau neh...
    kompem kau salah "suspect"
    haha!!!
    aku orang laen punye..bukan orang tu..haha

    ReplyDelete
  9. hahaha
    yg aku taw...
    ko pnah blakon ngan aku kankankan?
    hahaha

    ReplyDelete
  10. belakon?????
    bilanye pulak neh.....
    cerita ape ouh???
    aku takdela pulak tepikir nak belakon..
    asal?ko nak belakon sekali ngan aku er???
    jom jom!!!hakhakhak :P

    ReplyDelete
  11. alamak....
    ckp la tersalah org...
    hahahahaha
    danggggggggggggggggggggg!

    ReplyDelete
  12. ha tu r kau....nak mandai mandai agi annn
    kan da malu soranggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. hahaha
    kau pun slh..
    taknak buka identiti...
    hahaha

    ReplyDelete
  14. eh.....apasal lak aku yang salahnye ni???
    kau yang sebok nak tau aku sape...
    aku pule yang dipersalahkan...tidak betulll....tidak betulll....
    kalo ko dengar advice aku kan bagus,,,,
    buat tatau jek.....haha :'D

    ReplyDelete
  15. bagus bagus!!!!hahahaha
    c u in nx post!! :)

    ReplyDelete
  16. haha..same tarikh lahir nan i la..tpi u lagi tua la dari i sikit ek...:D

    ReplyDelete